суботу, 7 квітня 2018 р.

Всесвітній день здоров’я


                   

«Пам’ятай! Життя є дар,
великий дар, і той, хто його не цінує,
цього дарунку не заслуговує».
Леонардо  да  Вінчі

    7 квітня – Всесвітній день здоров’я. Кожна нормальна людина прагне прожити своє життя довго і щасливо. А для цього потрібно вести здоровий спосіб життя.



       У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я у бібліотеці  проведено  калейдоскоп  корисних порад «Краса, здоров’я, спорт та дружба» на  який запросили  учнів  9-го  класу Нижньосірогозької  ЗОШ І –ІІІ ст.



    Як  зберегти  своє  здоров’я  на  довгі роки? Як  бути бадьорим  і  впевненим  у  собі, не скаржитись  на  своє здоров’я, на  постійне нездужання? На  ці  та  інші  запитання дав відповідь лікар – терапевт  центральної  лікарні Безух Ю.В.




    Присутні  мали змогу потрапити до «чарівної країни», де всі здорові! Завдяки цікавій зустрічі вони з захопленням брали участь у різних іграх, змаганнях, конкурсах  та  вікторинах.


Немає коментарів:

Дописати коментар