пʼятницю, 8 квітня 2016 р.

«Найбільше багатство людини – це здоров’я»

  


  Щороку 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я. З нагоди цього дня в районній дитячій бібліотеці  проведено  урок здоров’я  для користувачів бібліотеки   3 – 4 класів  «Найбільше багатство людини – це здоров’я».  


  Учні ознайомилися з цікавими книжками, які допоможуть дбати про своє здоров’я,  дізналися, яке найбільше багатство людини, як його берегти змалечку.


     На допомогу прийшли мультимедійні презентації «Вітамінки для дитинки» та «Подорож  країною здоров’я!».





  Велику зацікавленість у дітей викликав перегляд  мультфільму «Абетка харчування».


   Учні приготували прислів’я про здоров’я,вірші,пограли в гру з м’ячиком: додай слово - «Якщо людина здорова,то вона…».    На  закінчення діти виділили  основні  частини  здорового способу життя.



   


В бібліотеці організовано книжково-ілюстративну викладку літератури «Чи бути здоровим – вирішуєш ти!».

1 коментар: