понеділок, 13 березня 2017 р.

«Єднаймо душі словами Кобзаря»

  В історії назавжди залишаються імена, які з гордістю вимовляє людство. До них належить ім’я українського поета, письменника та художника Т.Шевченка. Твори Шевченка читають у всьому світі. Поки існуватиме український народ, звучатиме українська мова, доти в серцях мільйонів людей житиме великий Кобзар. Т.Г. Шевченко писав: «Історія мого життя складає частину історії моєї Батьківщини». 


  Ці слова найточніше виражають зміст його життя і творчості. Його безсмерті твори, його велика мистецька спадщина стали дорогоцінним надбанням української культури, золотим фондом всенародної культурної скарбниці і творчості Т.Г. Шевченка. До дня народження Т.Г. Шевченка в бібліотеці СБК з учнями 5 – 7 класів провели годину спілкування: «Твоя слава, Кобзарю, не вмре не поляже». Ознайомили учнів із життєвим і творчим шляхом Великого Кобзаря. 




 Розвивали вміння використовувати набуті знання, аналізували, розвивали логічне мислення, виховували почуття любові, поваги до класичних творів Тараса Григоровича Шевченка. Учні читали вірші «Мені тринадцятий минало», «І золотої й дорогої», «Якби ви знали паничі», «І виріс я на чужині». Провели з учнями вікторину «Знавці творів Тараса Шевченка», щоб вкотре розкрити велич і безсмертя Т.Г. Шевченка, українського поета, світового генія, майстра слова, показати красу і неперевершеність його творів.





Немає коментарів:

Дописати коментар