понеділок, 10 квітня 2017 р.

У цьому житті чи бути здоровим – вирішуєш ти!

    Щороку 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров'я.



 З нагоди цього дня в районну дитячу бібліотеку завітали гості з районної лікарнілікар психіатр, нарколог  Володимир Миколайович Зозуля та учні 8-А кл. на пізнавальну годину «У цьому житті чи бути здоровимвирішуєш ти! ».





     Володимир Миколайович  розповів учням про сучасні вимоги і виклики до збереження здоров'я  його цінності і негативні наслідки та про ігнорування цих вимог.



    Учні пригадали прислів'я та приказки про здоров'я.





    Для користувачів організована книжково-ілюстративна викладка літератури «Будьмо здоровими, сильними, дужими!».



       Бібліотекар ознайомила учнів молодших класів з цікавими книжками, які допоможуть дбати про своє здоров’я. З книг діти дізналися, яке найбільше багатство людини, як його берегти змалечку.




Немає коментарів:

Дописати коментар